Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 145 to 184 of 519 · Next page · Previous page · First page · Last page
(+3)

SPOOPY

(+2)

i really liked it :')

(+2)

i loved it!!! so good! I wish there were a bit more noises in the background, like maybe our door handle shaking our footsteps- but for the time you had to make this game is was super duper cool

(+1)

After the question about not-answering I checked my E-Mail...ok, I then saw that I was not logged in....:D

ok are you dead?

what do you mean? :D

(+2)

i love itt hope u update it<33

(+2)

i always feel like im being watched and i looked over my soulder a lot but it was a good game and has the perfect amount of creepines

(+1)

I tried to type LOL in the type box and I was so intrested.

(+2)

after the "are your windows locked" question, I turned around and my blinds were still open. it scared me a lil bit.

(+1)

I enjoyed it a lot! But it’d be cool if maybe there’s more than one way in ending?

(+1)

this is so cool!!!

That was cool now buy me burger .!

(+3)

Very interesting, unsettling enough to make me look over my shoulder!

(+1)

Same. I just saw my brother LOL

(+3)

AWEEE THIS ISNT A HORROR GAME THIS IS ADORABLE

(+1)

At first I felt threatened, but then I envisioned someone I really miss, and I just felt happy. Even though that might seem kind of creepy, this game really helped me. ^^

(+1)

I love this gam

(+1)

That was quite creepy, great game :P

(+2)

I absolutely love this game! It made me genuinely feel threatened without being to much on the nose with the scary stuff 

(+1)

ooooooh love the game! made me feel threatened :D

(+1)

omg that was so cool

i love when games scare you by making you feel actively threatened

i have a big unlocked window right by my desk, whenever horror does this i think of it

(+1)

now I'm paranoid, amazing game

(+1)

that was spooky, i like it

(+1)

i liked it

(+1)

epic game did video on this

(+1)

Hello! Really loved the vibes to this... So much that I wanted to share it with my friends! But the spanish version is quite, stiff?

I don't know how you translated it, but there are a lot of sentences that are hard to read or totally lose significance,,, which is a big deal considering that it's a text horror game.

I'm not sure how Twine works when it comes to translations and idiom choices, but if you are up to it, I'm more than willing to help properly translate it! (I'm actually begging, please, I really want to share it with my friends, it's so spooky, and I feel empty since I have no one that speaks english to share it with...) Feel free to ignore though!

Hi there! Thanks so much for your comment, and I'm really flattered that you want to share the game so much. 

All translations are by submitted by volunteers, so it's understandable there are some mistakes. Please do reach out by email (litrouke at gmail) so we can talk more. I'd be happy to update the game with corrections :)

(+1)

I liked this a lot, for a browser game this short about surveys its really good.
(+1)

why is my stalker getting kinda flirty..

https://voca.ro/1ckcXPCyjFlQ creator pls click this <3 

(+1)

same as L0ri5 but kinda scary

(+1)

love this

(+1)

I really liked the part where you have to respond with your own words but its already writtin for you as you type! Amazing!

(+1)

I really liked this one. Good job!

(+2)

Good one

(+3)

*turns off pc* *looks out the window*

(+1)

THIS A GOOD GAME

(+1)

Turns out, It was my Bestie(no one)

(+1)

I broke the rules...but carefully. Creepy game!

(1 edit) (+1)

I was literally right next to my window while playing this

I actually thought someone was knocking at the windows lmaooo

Anyway, This is well-made!

(+1)

good game

(+1)

Either im numb now to scares 

or

if i didnt listen to music during this i would have been very scared lol

but 10/10

(1 edit) (+1)

this scared the shit out of me. not much scares the shit out of me these days. super good job!

Viewing most recent comments 145 to 184 of 519 · Next page · Previous page · First page · Last page